JÄKLIGT MYCKET TEXT

SLÄKTTRÄFFEN igår lockade ca 130 personer, dom flesta hade man aldrig sett. Men det var helt okej trevligt!

GÅRDAGSKVÄLLEN blev vid älven i Kåge (efter att ha tyckt en chikimiki). Mycket roligt med himla mycket blandat folk, Rebecka lyckades få med sig Johan, och så var det musikare där, kågefolk och agge som jag inte träffat på år och dar kom dit med Hanna, även MOA, JOSSE och MATILDA blev det kära återseenden med! Jag och Lisa traskade med Tyra (vovve) hem till Kågemarken vid 10.25 med löfte om att återkomma. Trots myggstift blev jag ca FYRTIO myggbett ''rikare''. (ser ut som att jag har rabies eller nått på benen. eller vattkoppor kanske). Väl framme blev vi kvar ett tag hos Lisse innan vi for tillbaka till älven där vi satt med Mallis och Annis (och Klas) tills drygt halv 1:)

IDAG övningskörde jag för första gången på E4an, till folkparken. Gick helt okej bra! Backade även för första gången ;). Träffade på Nicke som fyllde 18 igår vid Bonnstan där mamma ville på marknad. For sedan till anderstorp där min faster&farbror bor. Min kusin och Frans är där nu, och med sig har de sina barn Wilma och Vera som är 4,5 år och 15 månader som jag fick ta hand om. Finns typ inget bättre än att ha ett barn på höften (LÄNGTAR)

DAGENS FYND:

10:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0