HELDAG I STAN

Okej, för er som inte redan vet så kan jag berätta att jag i dag genomled min livs första vaxning (eloge till mig själv). Nämen ärligt talat, det var inget man egentligen behövde vara nervös för, så nästa gång kanske någon av mina ''modiga'' vänner vågar följa;););)?

Plånboken fick åka upp några gånger även idag och jag har lätt ångest över hur mina lönepengar kommer att räcka... eller inte räcka..

FÖRST; EWES INFLYTTNINGSPRESENT:


GÅRDAGENS SHOPPING:


Linne från GT + fyndade byxor, eller ja leggings för 49:-


Solglasögon, som egentligen kostar 79 men som jag fick för 39. Vet ej om det var rea eller om hon gjorde fel.... Men bra för mig i alla fall!


hemlig present till Emilia:]

DAGENS SHOPPING:




Transparent skjorta från H&M 99:-


Och slutligen en ny bikini, efter att min ''gamla nya'' gått sönder IGEN. Den ser dock inte snygg ut på bild, men jag kan ju inte gärna fota den på ;) (då skulle iaf mamma bli oglad)

Efter Aqua Spa och shoppingen for jag till Ewes lägenhet som börjar bli riktigt fin. Mamma och pappa var där och jobbade och ewe var på ett av sina jobb men kom hem efter ca 1 timma. Vi gick sedan till Stadsfesten:


...där vi åt middag (thaimat för mig) och Barbro vann en toblerone (som pappa bar)
,

Vi for sedan hem till Peter och Barbro och såg VM. Kan även berätta att jag körde både till och från stan. Hoppas ni hade det roligt (men inte allt för roligt :]) hos Josse kära vänner. Vi ses imorgon då det vankas kalas hos Emilian♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt:D!

2010-07-08 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0