Fullt upp hela kommande veckan:

Måndag: inlines med pappa(?), städa mitt rum, städa ur friggen (snart kan vi ha pymmeparty), afro power dance med F17
Tisdag: ???????, stan med Emma då hon slutat jobba (köpa present åt Emilian)
Onsdag: Aqua spa, stan, Ewes lägga?!, äta med Ewe på stadsf.
Torsdag: Vara med Agge, Emilia
Fredag: ???????, möjligtvis utanför stadsf.
Lördag: STADSFESTEN
Söndag: ????? pymmeparty? någon som är på=ledig måndag??



ska också besökas någon dag!!!!!

Men nu, ska jag antingen se typ Trinny and Susannah eller Thoug love, eller välja ut 100 bilder gratis......

/felleleeleleicici

Kommentarer
Postat av: Parris

åh jag ska också va me på afro dansen. då syns vi!:)

2010-07-04 @ 22:34:56
Postat av: emilia

hhiihhi jag vill lätt komma på pymmeparty :]

2010-07-05 @ 02:30:41
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag ska också och köpa födelsedagspresent imorgon, ska vi ses då? :)

2010-07-05 @ 21:55:42
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0