/feliciciiciccia

IGÅR: vaknade jag tidigt, tog moppen till Rebban där vi solade några timmar, blev anfallna av Adams vattenballonger, fikade och sedan gick broarna runt i Ersmark (mobbe-bilder kommer sen)

När jag kommit hem åt jag en snabb middag innan jag for till stan och träffade Emmam! Vi shoppade en del grejer och sedan moppade jag hemåt igen.

När jag varit hemma i kanske 5 minuter hör Mallan av sig så då cyklade vi till smått&Gott och köpte kulglass! Mums!!! Chilllade där ett par timmar (eftersom jag absolut behövde se Ugly Betty), innan jag cyklade hem igen.


Alltså en rätt fullspäckad dag, och denna dag lär bli lika full! Mer om den får ni höra sen, just nu är jag bara nervös.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0