what a wonderful day

klev inte upp ur sängen förrän vid 1, då satt jag mig vid datorn och läste bloggar och sen tog jag mig en dusch. Klockan 3 insåg jag att jag inte ätit varken frukost eller lunch så då värmde jag snabbt upp lite lax&potatis och åt. Sen tog jag halv4 bussen till stan, väl framme träffade jag Jonny, han sa att alla affärer hade stängt för att det var trettondagsafton? Great. Jag som hade tänkt fixa min klocka och köpa en ny mascara. Så då ringde jag ist pappa och sa att han skulle hämta mig på stan för alla affärer hade stängt och jag hade inte särskilt varma kläder på mig, men nej det gick ju inte för han hade inte hett i motorvärmaren..
Så då promenerade jag hem till min far (som bor på Sunnanå, tar 20min att gå dit) i endast strumpbyxor och högklackat (på benen då).  -17 ute... uppfriskande. Fötterna och händerna hade domnat av innan jag hunnit över älven. Som tur va var jag på bra humör så även om de stack i mina ben och händerna och fötterna värkte efter promenaden så var jag glad ändå:) Man fick ju trots allt lite rosiga kinder och lite vardagsmotion..

Nu sitter jag i pappas lägenhet och äter lite cream cheese chips. Inte länge kvar till vi får huset.. bara 10 dagar! Men vi flyttar inte in direkt, ska måla och tapetsera om några rum först. Kanske flyttar in om.. 3veckor?=D kommer bli kanon.
Kollar runt lite på ytube, hittade bl.a. den här videon, låten var inge bra men videon va asrolig. men de kanske bara är för att jag är lättroad. avgör själv;



Förresten, jättekul idé Josse! Kommer bli en grym kväll tjejer!=)

Over and out. Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0