tarmsjukdomar hit och tarmsjukdomar dit

08.20 tog jag den kära hojen och cyklade till skolan, var där prick halv när vi börjar.

egentligen..

om inte läraren har någon tarmsjukdom och ligger hemma och skiter..

vilket hon gjorde idag..

så idag har jag ingen lektion..! möjligtvis en kvart mentorstid med David? Åh, inte värt att kliva upp imorse..

/Just nu är pappa hos mäklaren och pratar, vi får huset om kanske en timme=D så om ett tag cyklar jag ner till vårat nya stora gula hus och checkar in det igen=) Sen ska jag cykla till skolan igen för att äta lunch med Johan och sen cyklar jag ner till stan för att köpa en mascara och sen hem till lägenheten igen för att äta middag. (oj vilket cyklande:)) Efter middagen skjutsar pappa ner mej till Kaplan för att se på Johans match och sen följer jag med han hem och sover:) nu ska jag fördriva lite tid genom att se på tv och läsa tidningen... puss



/REBECKAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0