(detta skulle ha publicerats igår. så tänk fredagkväll-natt)

Gårkvällen var riktigt mysig med mat och prat (obsevera rimmet)
emmax2,rebbisen, linnsi, mallan, GL(moa), lisen, jossePpPPp, josse w och matilda stod ut med mig hela kvällen(Y)

När klockan närmade sig tolv fick rebban,majsan, jossew och mattisen hämtning och vi övriga klädda på oss i äkta friluftsanda (+1 estetare) och traskade till Kåge.
Efter att ha gått i ett par lånade, varma, skocker fick jag inte bara ett skavsår utan jag fick även bekanta mig närmare med marken inte EN, utan TVÅ gånger.
Men hem kom vi oss alla tillslut.



/fellisen.
PS. alla bilder är tagna från lisen (lisahoolm.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0