Let me put my arms around you, living all these lonely nights without you, won't you let me, tell you why. One more try

Idag såg jag på träningen i fotbollshallen.
7 tappra spelare tränade.
Men dom som hade roligast var Roggan och Lars!
Nu inväntar jag GL.
Citat från fb ''jag och GL ska hålla tummarna och heja stenhårt på Hasse Brett ikväll!''


KÄRLEK OCH FRED STUMPAN

/fellisen som ska skaka på fläsket imorgon i Kombi.
(bjöd även in pappsen. Hoppas jag klår honom trots en otränad vecka. Annars blir det pinsamt)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh så himla snygg jag är, fräch brud.

fred? jag skulle säga att nu börjar kriget!......



eller näe jag ska vara snäll, loveu<3

2010-01-31 @ 22:32:04
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0