GOTT&BLANDAT

--3 veckor till vi flyttar in.

i veckan ska vi slita ner tapeter och slita upp lite golv, nästa vecka ska jörgen tapetsera och måla om i hallen, sovrummet och vardagsrummet och vi ska lägga nytt golv, veckan efter det flyttar vi in=D helt jävla underbart.

--Igår "invigde" vi också nya tältet (bollhallen), de var riktigt fräscht och varmt där inne. super=)

--hela söndagen har jag spenderat med min kära far♥ vi har fikat på CK, varit i huset och jag har sagt hur jag vill ha mitt rum också har vi diskuterat tapeter och hur allt ska se ut och nu lagar pappa hamburgare & pommes efter de ska vi ut och övningsköra och sen kommer lyckseleborna tillbaka=D

--Och imorgon ska jag och Johan mysa lite extra för då har vi varit tsm ett halvår♥♥

PUSSAR                 //   REBECKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

så KUL!!! :D <3

2010-01-25 @ 10:06:37
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: bff

kanon rebban!!!:D:D:D

dock ringde du aldrig upp:(:(:(:((((((:

hihi , GRATTIS?=D=D=

2010-01-25 @ 11:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0