VI DRAR TILL FJÄLLEN

Nu packar jag för fullt inför


För imorgonbitti drar vi iväg och kommer få njuta av en 10,5 timmar lång bussresa ink. 3 bussbyten. Men nog kommer det vara värt det nog, för 3 nätter och 4 dagar (?) kommer spenderas i backarna, bastun och snön tsm med annar, emmae, emilia, jossew, linn, malin och moa. Tråkigt att inte ALLA kunde följa men jag tror det blir kääänon ändå! (ni andra som ska skolka från skolan- HA SÅ KUL♥) 



Jag kommer vara superball och ha hjälm,
men det är nog rätt bra eftersom jag förmodligen kommer se ut ungefär som på bilden ovan när jag åker! Jag kommer även se ut som Bigfoot i pappas pjäxor (och slalomskidor) eftersom mina förfrusna tår kommer få ha denna lyx i form av värmesockar och det medför att mina fossingar inte rymms i mina egna pjäxor.
(Svar JA. Det är batterihållare längst upp!)
(Emilia- du blir tyvärr ensam om att ha överstrykningsgula skidor)

Låt oss alla hålla tummarna för att vi alla kommer hem hela och fräscha och utvilade och kloka och mogna och glada!

Ha det så gött här hemma.
With love, laugh, smile, hugs, magic (whatever)
/Felicia Lindfors (hoppas på överlevnad)

HEMMA IGEN: ca 22.30 söndag.

Kommentarer
Postat av: emilia

börjar gråta

vill inte vara själv

2010-01-20 @ 21:55:43
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: E

hahah, snygg klyfta;)

2010-01-23 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0