3 january TVÅTUSENTIO för tusan

Idag fyller Mallan hela 17 år (snart 18. snart 20. snart pensionär. Tur jag är ung.)
Och Anna fyller 16, och är REDAN ikapp mig. Jag känner peppen.
= Jag är bara glad när jag tänker på framtida rynkor. Men med min tur lär jag väl se ut som ett ruttet äpple när jag är 31.



Denna dag har bestått av träning. MITT på dagen. Så där for den dagen.
Inatt ska jag se hockeyn. alone? tragiskt.
Tisdagen kommer möjligvis (om jag blir uttagen) bestå av Sunnanåcupen. Kom inte och heja. Då kräks jag av nervositet. Match mot Clemens. Sen mot Burträsk.
Onsdag spelar vi mot allsvenskalaget Sunnanå. (Härlig grupp...) Men vi kan ju kanske krossa Sunnanå åndå. Det höll ju på att hända förra året. Tyvärr förlorade vi med 2-0. Men jag blev matchens spelare och fick en t-shi.. nej jag menar ett par sockar.
Torsdag eller möjligtvis fredag ska jag inviga mitt träningskort på Friskvårds.
SÅ roligt är mitt liv. nu ska jag gå och hänga en krok i taket. kan vara bra att ha, om ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: j

lycka till! :D

btw, nu funderar man starkt på att sluta, jag verkar ju knappt ska få spela något :S

2010-01-04 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0