/F

skola>gå till Dallas och ha en mkt trevlig lunch>gå till Sörböle>få veta att RF iär i lägenheten och inte huset>gå längst upp på Sunnanå>gå ner till stan>hem.


Fick just ett fel sms,  HAHAAAHAHAAH GUD VAD  ROLIGT DET VAR!!!
Det roligaste var att den personen skrev att hon inte kunde komma på Linn och Emmas lagfest!!!
hahahahah och, om jag får säga det själv, fick jag till ett kanonsvar!
Funderar stark på att lägga in det på felsms.com!!

Snart kommer det en del folk till mig, så det blir en bra fredagskväll. Och det där smset ändrade mitt humör som genom ett trollslag..AHHHH=D


Förresten: om EXAKT 1 vecka befinner sig denna donna i Sverige, i Kåge, hemma♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Japp det gär hon, eller ca en timme senare kanske ;P. Men även då med champagneglaset i högsta hugg ;). Och då vill jag roas och höra om ditt klichiga sms :) Ses snart!

2010-02-20 @ 08:42:03
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0