tack för en finis dag majs

Alla ♥-dag blev inte alls jävlig, utan kanon!

Efter att ha slitit med ett punkterat hjul och vadat i djupsnön för att få fram mammas cykel så hoppade jag upp på den och begav mig till Boviken.
Väl framme gick jag och fina Majsan ut i snön och satt oss och åt Ben&Jerry's (Y)(Y)(Y).
Thim kom förbi och konverserade ett tag och bjöd sedanpå en skotertur!
HÅLL I HATTEN säger jag bara!
jag och M avslutade sedan med några OTH-avsnitt och resten av glassen innan jag behövde trampa hem igen ör att sedan bege mig till Kombi.

nu sitter jag här med jävligt ont i magen och inväntar matten och hälsopedagogiken...
imorgon väntar matteprov (yey..) och på torsdag datakunspaksprov!


Kommentarer
Postat av: EMMA

om du hade skrivit Emma ist hade jag tagit åt mig!



<3

2010-02-15 @ 12:14:46
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har inget matteprov imorgon ju, det är flyttat till torsdag!!!!

Och vad händer på hälsopedagogiken?!

2010-02-15 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0