old times!!! (liiiiiiike very mucho)

Yo, jag sitter lixxåm här och chillar litegranna.
Jag är cool och smart och lär mej om kärn-vatten-vind och solkraft och om vilka av dessa energileverantörer som är bäst och så lixxåm, ni hajjar va?!!!!

Ikväll ska vi till Kombihallen lixxåm och typ löpa tills vi spyr någonstans. Dom vill se oss lida.. eller iaf svettas!!!
och innan det ska våran familj och käka lyxmat (always lyx) hos *piiip* och hans familj. Jä fett nice! :-)

Nä nu kan jag inte vara cool längre, jag ska återgå till min nördiga sida!
Och bekanta mej mer med min träningsvärk, jag har en känsla av att vi kommer umgås mycket några veckor framöver.

SIMMA LUGNT DUDES!
/eran älskade fellefocelios.


Sitter här med håret i typ drygt 10 flätor i håret, ska bli pudelfrilla imorn... nae okej kanske inte pudel men lockar iaf.. hoppas jag. ;-]
Jag gjorde iaf ett uppehåll från SOpluggandet om ekonomi som vi har prov om imorgon för att duscha och skrapa älskade aplotten som tyvärr blev nit (U)(U) och sen ska jag plugga lite för moppeprovet också som äntligen kommer bli av!!!!!!
Livet känns tungt just nu..  Nej jag skojar, det är ju toppen!!
Imorgon är det skola då, sen ledarutbildningen typ 18-19.30 och sen ska jag vara med..................

Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: E

Jag som har varit så här snäll idag, har jag verkligen förtjänat allt det hära... :(

2010-02-02 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0