MED FÖRHOPPNING OM EN GOD HELG TILL EDER ALLA

Jag fick skjuts av rebbisen på cykeln till deras nya hus efter skolan och OJ så avundsjuk jag blev!!!!!!!!!!!!
(Tänk: ''DRÖMKÅKEN'' om ni sett den!)
Oooooooooooooootroligt bra kommer det bli när det är klart!
Och det fanns grymt mycke plats (...till mig att övernatta på :]])


Vi inhandlade sedan hockeybiljetter till imorgon, förhoppningsvis ska även Majsan med, och kanske Linn:):)
Majsan och Rebbisen hyrde film till deras myskväll och sedan gick jag och Rebbisen till Wayne's och fikade!

Men dagens bästa köp blev, trots konkurrens av Wayne's kladdkaka, den här kjolen

som tidigare kostat 299 men nu kostade 38!!!
Förstår att ni gillar matchningen med det röda linnet!

Skulle säkerligen göra sig bra till mina halvnya korallfärgade skocker


Antar att det skulle se ut ungefär så här:

Hoppas ni förstod min ironi/sarkasm/whatever

TREVLIG HELG FOLKET!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin=)

2010-02-06 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0