VAD JAG LÄRT MIG UNDER SOMMAREN 2010

Att hur sällan man än träffar sina vänner, så när vi väl träffas är allt precis som det ska♥

Vad man ska/inte ska göra för att bråka med min familj... hehe

Döma straffar på knattematcherna (woho)

Att 23-åringarna verkar ha någon typ av fetisch då det gäller tjejer på 16-17 år

Att ta vara på dom (få) soldagarna

Att det är lätt att spara pengar om det är till något speciellt

Att börja glömma och slappna av

Inte ta någon skit. Eller ja, att inte behöva ge igen i alla fall.

Insett att jag bör vara nöjd med vad jag har och inte sukta efter andras liv, för jag har det ju faktiskt rätt bra!

Hur lätt det kan vara att skapa band till människor (särskilt under fyllan haha, inte okej)

-jag säger bara: Norsjö och allt som hände där;);)

 att ta vara på tiden man får med människorna runt om en


Oh, vad djup jag lät där! Den här sommaren blev inte alls som jag tänkt mig då alla jobbade olika tider och vädret till stor del var ruskigt (förutom då jag jobbade). Men jag har ändå lärt mig mycket denna sommar, på gott och ont. PÅ tisdag börjar en ny termin och snart har jag gått halva gymnasiet, skrämmande vad tiden går fort. Så detta läsår tänker jag försöka ta vara på allt som händer. SPFL kommer vara bättre än någonsin nu då 94:orna anländer. I korridoerna kommer det att eka ''KÅGE-KÅGE-KÅGE''.




Kommentarer
Postat av: en som också har insett

HAHAHA 23 åringar måste det ju vara nåt fel på!!!;)

2010-08-20 @ 14:57:33
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0