skitmatch, elinf, kläder och håret!

Gjord min sämsta match ever idag, Eller ja, jag sög totalt fram tills att en som tyckte jättesynd om sig själv knäade mig rätt på höftbenet (mums. aj) Kylsprej på, och sedan en sjuhelvetes andra period som gick mycket mycket bättre! Har även fått fina pepp-sms från en oldie i laget, och dessutom av min favvotränare. Kärlek till dom (och till dom som inte skrattade åt mig). Så ja, den här matchen bjöd jag på 2 förnedringsmoment, och några tårar i halvitd (mest av smärta och eftersom folk tyckte synd om mig). Men life goes on (med bulor på höften grrrr...) och blodiga ben!

Imorgon skulle jag vara med Elin F men det blev lite ändrade planer tyvärr pga att hon ska hem till Arvidsjaur, så vi skjuter upp det tills senare. Jag och mamma har beställt kläder och lite annat från H&M. Dessvärre kommer dom inte förrän mitten/slutet av september....snabbingar!
Detta är ju ett helt otroligt roligt inlägg känner jag. Kan göra det lite roligare (ni kan ju skratta åt mina otroligt seriösa bilder) med att visa min nya color de pelo:

FÖRE: (plus några veckors utväxt)

EFTER: (som ni märker ser det olika ut i olika sken)


Det blev alltså mörkare än vad vi hade kommit överens om.. Men vad göra nu? Känns okej iaf, trots panikkänslorna jag hade då jag satt i frisörstolen och såg håret bli mörkare och mörkare....Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: EMMA

Riktigt tjusigt!! =D

2010-08-18 @ 23:41:54
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: Li9nn

Sniggt b-ruden!

2010-08-19 @ 11:22:53
Postat av: emma

riktigt snyggt!

2010-08-21 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0