Cause I had the time of my life /felicia


Oasis-Don't look back in anger

För några dagar sedan fungerade inte vårat internet (telefonen funkar fortfarande inte så ni får ringa på mobilerna), och då hittade jag igen gammal musik som påminde mig om högstadiet, särskilt nian som jag och Moa kom fram till var det bästa året med fina 9a. Minnena strömmade in, och jag inser HUR mycket jag saknar den gamla tiden, känns som att jag redan gjort bort den bästa tiden i mitt liv.
Det här inlägget är dedikerat till det som betytt mycket för mig i det förflutna.


Kokkola cup 2008♥

Gavin DeGraw-Belief


Konfalägret 2008♥


Och ännu bättre: Konfaledare för 94orna, 2009♥


Queen-Don't stop me now

FINASTE KLASSEN♥


Klassresan Stockholm våren 2009♥


Gänget♥
Hemmis, fiske, kubb och finaste dagen ever



Niornas kväll fylld av känslostormar♥

chipstuttar......

Ron Pope-A drop in the ocean

Skolavslutningen 9an♥


Roadtrippen sommaren 2009♥


(jag och Rebban fick skönaste sovplatserna på första stoppet......)


Chris Brown-Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0