övernattningen♥♥



Tänkte ta kort på alla tävlingar men det glömdes bort i stundens hetta.
Lagmemory (med grejer), stafettkubb, bowling med foten, pilkastning och frågesport om oss vänner var tävlingarna som gällde (glömde jag något brudar?)




Efter många adrenalinstinna tävlingar vann bruden nedan och blev otroligt glad över sina fina priser!!!





Var en riktigt rolig/mysig/trevlig/bra kväll/natt. Dock vaknade nästan alla upp morgon efter och var lika snoriga (vilket fortfarande håller i sig för min del)
Kan ju även visa hur vi sovde.....




ja, det där med vristerna.. drömde att det kom massa männiksor (väääldigt många jag känner var med). Emma och Ante blev iaf kidnappade och jag skulle hjälpa dom men då trampade kidnapparna/gangsterserna på mina vrister så dom blev mosade.. då jag haltade mot utgången (vi var på typ ett zoo) så blev personalen jättesur över att jag inte kunde gå snabbare :(:((

Vaknade iaf upp och insåg att Moas ben låg över mina vrister (hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0