tummen upp för mina brudar


Ursäkta fjortisbilden, men jag är stolt över att jag ÄNTLIGEN fått lite färg!!!

Så ja, idag har jag solat och även varit förbi mammas faster en tväris, och på ICA. Ikväll ska jag upp till IP och kolla på utvecklingsmatchen mot Burträsk klockan 19. Igårkväll efter träningen samlades vi hos Lisa och hade Solsidan-maraton fram till sena natten/tidiga morgonen (?). Massor av skratt och snack blev det. Vi spanade även in lite annat (hehe). Var dock svinkallt då vi begav oss hemåt, särskilt då jag offrade vantarna till Rebben som skulle cykla hem i den 2 gradiga kylan. Var iaf hemma vid 20 i 3 så idag blev det en skön sovmorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0