SES IKVÄLL VÄNNERNA♥



Såhär kommer det se ut ikväll! Mysfrämmande av flera av min allra närmsta, varav 5-6 (?) stycken kommer att sova över i friggen! Finns det hjärterum så finns det stjärterum kommer vi få köra på för kolla på detta:

hihi nice! Kansche lite ''glad'' att alla inte kunde sova här :]
Något säger mig att jag inte kommer få ha min vanliga säng heller (U)(U)


Sitter nu och planerar lekar och tävlingar, och tjejer ni må då göra erat bästa för ett superduper pris står på spel!!!!!! (hihi hemligt nanting)

NU: Bädda, förbereda klart inför lekarna (7-8 stycken), bära ut DVDn, tagga till match!


Kommentarer
Postat av: Lisa Matilda Holm

Hej och hå härligt att du styr upp detta fellan!!!

Räkna med att jag kommer göra allt för att vinna!!!

2010-08-07 @ 12:33:42
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0