rida rida ranka, hästen heter Blanka

Den härligt varma dagen igår tillbringades på strande... nej jag menar bussen, konstgräs i Umeå, bussen igen och hemma var vi vid 20.30 då kvällen fortsattes hemma hos älskade Linnisen med tonvis av tjejsnack och gottigheter!

Vid 13 ska jag vara hos Rebban där Posse också kommer att vara. Vad vi ska syssla med:bilden kommer här ifrån!
Nämen så det blir ju mysigt och så. Kommer dock stå där med kliande ögon och rinannde näsa, men det är värt det tycker jag! Klockan 17 är det samling på IP för 18.00 börjar matchen mot BODÅ, och jag ska spela ute för andra gången i år (hehe). Kom om ni vill se mig röd i fejjan!


Kommentarer
Postat av: lowisa

härligt att ha dig som utespelare idag med:D

2010-08-15 @ 14:41:54
URL: http://lowisahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0