ONSDAG. KANONDAG

Den här dagen har varit awesome. Började med det upplyftande beskedet att vi inte behövde cykla till Falkträsket i ösregnet, utan bara runt på Sunnanå typ. Med Ebba J på sadeln cyklade jag iväg tillsammans med Grupp 4. Efter den blöta cykelturen var det volleyboll (1-2-3:or blandade i lagen). Vårat lag ägde iaf, kom tvåa av åtta tror jag!
Sedan hade vi Samhälls som var lite drygt, men dock med en ny lärare. Och därefter NKA (Naturkunskap A) och jag gillar verkligen läraren/våran nya (fjärde nya) mentor Eva. Asrolig.

Kvällen fortsatte i det blöta temat då jag och isa stressade som tokar hem efter att ha slutat 15.50 och med samling till fotbollsmatch med u-laget 17.30-17.40! Match mot Bergsbyn och jag fick vara utespelare! 2 mål och 1 assist lyckades jag klämma dit och Kaifs totala målsumma blev 11 mot Bersbyns 0! N-i-c-e


Rebbisen fyller år idag också. Glömskt som jag är glömde jag helt bort det då vi sågs, och sedan träffades vi inte mer på hela dagen. Lätt hänt att man glömmer bort sådant då man redan firat födelsedagsbarnet. Men du är bäst gumman, hoppas du haft en bra födelsedag. Love u♥


PS. Har börjat tro på karma, helt allvarligt haha... HahahahhahaHAHAHAHAHAmoahahahhahaHAGAGAGAHAHAHAHA. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0