LÅTAR SOM.....

Gör mig lycklig:


Erik Hassle-Standing where you left me (finns ba sugiga versioner på tuben)

Shakira-Waka waka (this time for Africa)

Sonic Syndicate-My own life

Jag lyssnar på för att bli taggad:


Rise Against-Prayer of the refugee

Lorentz & M.zakarias-Baby

Jag lyssnar på då jag tar det lugnt:


Lars Winnerbäck-Du hade tid

The Fray-You found me

Apollo Drive-Papercut

Eric Saade-Break of dawn

Lady Gaga-Speechless

Jag lyssnat på längst:


3 doors down-Here without you

Väcker många minnen:


Queen-We are the champions

Grease-You're the one that I want

Sarah Dawn Finer-Moving on

Får mig att tänka på sommaren:

Toploader-Dancing in the moonlight

Jag lyssnar på mest just nu:


Rasmus Seebach-Glad igen

Jag lyssnar på om jag är ledsen i ögat:


Plan three- Still broken

/fellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0