FÖRSTA SKOLVECKAN AVKLARAD

Det blev delade tallrikar av Sovlaki och Pita Gyro med syster igår på matfesten. Rekommenderar sovlaki men inte lika start pita Gyro. Sovde där, men vaknade ett antal gånger av att Ewe pratade i sömnen och började snooza vid 06.30 (själv stod min väckare på 08.30).
Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden

Angående morgondagen så blev det tillslut jag som fick kontakta Linus, och jag som för en gångs skull ville glida som på en räkmacka in i händelserna. Men bättre lycka nästa gång Felicia! Blir nog en rolig kväll imorgon iaf, med härligt folk och många (?) lekar :):))
Innan dess; match och stress hem för dusch och fix. Emma sover över på kvällen.

Sov gott!

PS. Grattis till mina vänner Emma och Andreas som firar 2 år tillsammans idag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0