en regning dag= en dag då man får mycket gjort


Började dagen med att fixa min anteckningsbok. Den ena sidan fick bli typisk tjejig, endast för att det är så typiskt att jag inte kunde låta bli;) och den andra sidan fick helt enkelt vara ordspråket som jag använt i några år nu, och som kommer att resultera i en tatuering framöver!


Med detta på kroppen begav jag mig ut i det härliga regnvädret och sprang några kilometer.

Kände sedan att det var högtid att byta ut korten på väggen:

FÖRE

EFTER

Tog äntligen bort en av mina fula fåtöljer och lade sedan omkull min hylla/bokhylla eller vad man nu ska kalla det.

FÖRE

EFTER

Nu fattas bara en stor jäkla klocka eller något att sätta upp ovanför hyllan!


Efter allt detta skulle jag på träning men den blev inställd så for istället och såg på F17s match, och blev erbjuden att spela ute med dom på söndag! himla roligt ska de bli!
Men det jag har närmast i tanke just nu är jobb imorgon, med min inflammerade kropp!

Kommentarer
Postat av: hannas

vad fint det blev med bokhyllan!:D

2010-08-05 @ 10:42:48
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: r

snyggt gumman;)))))))))<3

2010-08-06 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0