BJURTRÄSK/KEDTRÄSK/NORSJÖ


Jag och Emmam drog ju iväg till Matilda i helgen och det var riktigt riktigt roligt! Jag var dock inte flitig med kameran men det vi gjorde var att åka båt/fossil/kneeboard (fast magboard för mig hehe) och bastade, åt en massa god mat, sovde i vardagsrummet och på lördagen for vi in till Norsjö där vi först träffade Matildas kompisar:




emmeli, felicia, janine

vickan, ewe, felicia

vickan, matilda, emma

jenny, felicia


och den kvällen, mina vänner, då sovde jag inte ensam på min madrass, utan jag hade en annan kropp upp till knäna på mig så jag fick hitta på nya innovativa sovställningar, screw ''skitmysigt'' med en levande varelse intill sig då man ska sova (hur f-n klarade jag av att dela min säng förut?!)

jo förresten, varelsen hette Thea och var en lyx labrador...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0