tur man har goda vänner då (man inte har några kläder) är i trubbel

Huxflux var vi värsta populära familjen med mamma i en telefon, pappa i en och jag i en annan(wei)
JossepPppPppPp ringde, hon kommer förbi här när som och dumpar lite kläder som jag ska testa.
Ska dock vänta tills middagen hunnit förbrännats en aning innan jag testar hennes smalkläder;);)))



Ringde även Roggan. Melina hade snackat med Lisa H, och vi hade olika matchstarttider imorgonbitti så jag kollade upp det och dom hade att vi skulle starta 9.30 istället för 9.00 (vilket är viktiga sovminuter).
Tyvärr är det vi som hade rätt starttid från början......................


GLÖM ALLT JAG SA,  MATCHEN ÄR 9.30 = SOVMORGON (wei)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0