sjuuuk

lagom till helgen.. underbart.

tog halvelva-bussen till stan. gick på ica och köpte Telia Refill (gratis sms nu)! sen gick jag upp till Sörböle och har sen dess suttit framför datorn och snytit mig. men snart måste jag cykla till skolan och hämta mattemappen(ligger lite efter) och kolla mailen sen cyklar jag hem igen och spenderar kvällen framför tvn med några paket näsdukar.
Missar den roooliga träningen i kåge ikv;( och kanske seriepremiären på söndag också..? Damn.

Jag har några roliga bilder från lagfesten på mobilen, men sladden är i ers så ni får dom tyvär inte förrän på lördag=D kanske får ni även några roliga bilder från valborgs då också=D


förresten till all tjejor som ska vara med;

ingen middag hos mig, vi äter ute på stan ist.
Sedan går vi hem till mig ett tag och sen drar vi ut.

HA det bra allihop. /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0