KAIF FICK GÅ HEM MED EN FIN SILVERMEDALJ I BAKFICKAN

2-2 seeedan blev det 6-5 (VINST) till oss efter straffar. Alltid lika roligt med straffar!!!
Tillbringade därefter ett x antal timmar i solgasset på läktaren innan vi mötte Morön i final. 0-3 slutade det, och det var dom tyvärr värda!

När jag kom hem for jag iväg på en joggingtur, sedan har jag solat, ätat, duschat och flätat mitt hår i 16 flätor och nu ska jag umgås med min nya pojkvän Gleerups! Efter det gemytliga mötet väntar förhoppningsvis en tidig kväll i säng!
G'NATT GOTT FOLK, LÄNGTAR SOM TUSAN TILL SKOLAN (............)

Kommentarer
Postat av: emilia

alltid lika kul med straffar;);)

2010-04-11 @ 22:39:03
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag nmissat mkt.vem är din nya pojkvän och vem vann finalen?

2010-04-12 @ 02:36:14
Postat av: Anonym

Grattis till att komma sålångt. Vem är di nya pojkvän? :D

2010-04-12 @ 02:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0