FREDAG

Började med att ta fram ''potentiella klänningar''
Sedan fick mamma och pappa snällt agera smakråd då det var dags att testa alla klänningar:
Efter det var det dags att göra en: =kladdkaka som inte smakade som den borde!
Sedan tog jag min pärla och trampade iväg till ICA. där inhandlade jag . For även förbi Alle och hämtade popcornen som glömdes kvar där förra onsdagen (?) .
Sedan blev det stressigt, jag fick ta fram och  i ett svep.

Något försenade anlände flickorna för kvällen



Ignorera dom sexiga pappamilitära skorna



Ni får hålla utkik efter otroligt snygga glasögonbilder om kommer komma upp här inom en snar framtid!
Ciao


Kommentarer
Postat av: LH

Superkväll!!!<3

2010-04-18 @ 22:38:42
URL: http://lisahoolm.blogg.se/
Postat av: evelina

Ni ser ut att ha haft en superkväll =). Och jodå, varsågod att låna min plattång...

2010-04-19 @ 12:45:56
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: r

brudarnaa<33

2010-04-19 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0