/FEST-FELLE

Matchen mot Sunnanå F17 elit slutade 2-1 till oss (vinst!), efter min dundertabbe hehehhe.
Årets tabbe är iaf bortgjord!
God lunch på Tre kronor, därefter lekar på Edda där röda laget krossade!!! eller nja.
Nu håller vi på att fixa oss, Rebban har plattången så hon skickade mig hit. 
Jag har jobbat och fixat min egen, Lisas och Rebbans ögonskugga så nu ser vi ''likadana'' ut hehe.
Jennie däremot skötte det fint själv (Y).
SKICKAR EN HÄLSNING TILL MINA TOPPEN KOMPISAR I UNI  FOREMAN (vet ej hur man gör snygg U)
SOM IDAG ÄR FÖRBAND TILL MOTO BOY. KÖR HÅRT BRUDAR ♥

Snart ska vi bege oss till Getberget där festen hålls!
HA en bra lördagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: emilia

ha en king kväll bruttor!!!

själv sitter jag och taggar inför en riktig ätar-kväll



naturgodis (OK) godis (nja) bonaqua (SI SI SI) & RABARBERPAJ BEACHEN 10 för fan ;)

hhihiihhiih

2010-04-24 @ 19:29:08
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0