EMMAM HAR LAGT UT EN HÄLSNING

Postat av: EMMA

Sorry det gar inte att blogga eller joo det gar men jag hittar inte understrack som jag har i min msn sa jag kna inte logga in... Men jag kan saga att jag har det super harligt!! 40 grader varmt och over trettio i havet och pa kvallen -JA jag svettas sonder och skit jobbigt att ligga i solen jag varierar med solkramer,50-30-25-15-4 JOO jag anvander ALLA!! Godmat och shopping pa kvallarna pa sondag eller mandag ska vi in till patong och hakansBAR koll haans hemsida och hans webbilder da knaske ni ser oss!! Pappa skulle kopa ett tio-kort pa suntan och mamma var tvungen kopa ett internet kort for att kunns boka pa friskvards nar vi kommer hem!! Ja det ar min familj i ett notskal! PUSS saknar alla jatte mycket :) kommer prata norska nar jag kommer hem INTE thailandska eftersom det kryllar av norska folk har...
ha det super bra alla godingar i sverige!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0