sjuksjukaresjukast

feber, uppsväld hals, uppsvälda ögon, huvudvärk och allmänt seg.
vad kan man säga det finns inte mycket att göra. vi har hyrt fyra filmer Anamorph, Twilight, Thick as Thieves, Säg att du älskar mig.. jag har redan sett alla så nu finns inte mycket att göra i pappas lilla trea.
Ikväll ska jag tvinga mej ut ett tag på staden och äta med laget Vegas mycket trevligt! Egentligen orkar jag inte nånting men pappa skulle skjutsa och hämta mej så jag passar på får se hur länge jag orkar vara där:) Vill så gärna gå ut och hitta på nånting med allt folk känns som man missar så mkt:(
Skulle till vårdcentralen igår men det blev inte av.. ska väl dit på måndag ist.
Det är så helvetes tråkigt att vara sjuk;( och det blir inte bättre för var dag som går det blir tvärtom sämre.
Bara jag blir frisk till Grekland så. Vi åker den 20:e alltså om bara 15dagar!! skitkul=D 

(Vi ses ikv flickor:)) Felle har ju som sagt klagat på att jag bloggar så lite.. jag förstår dej gumman.. förlåt, jag har ingen bra ursäkt;) 

- så nu ska jag avsluta detta inlägg och bädda ner mej i sängen kanske skriver igen snart;), ha det bra allt foolk och hoppas U19matchen gick bra idag flickor:)

/saknar dej gubben puss<33/

HADE nu ska jag gå och krya på mej puss / R

 


Kommentarer
Postat av: emmae

oo rebecka är i farten!!! ;)

2009-09-07 @ 10:36:11
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: SPFL1b

vi gillar dig sjuklingen<3

2009-09-07 @ 10:52:16
Postat av: linn

oh re-re-rebecka bloggar(Y)

2009-09-07 @ 11:07:51
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: emmam

va me mig nsart bebiiiis :] <3

2009-09-09 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0