KAJAK/KANOTISSSSHH

Så går det till när SPFL1b paddlar, SPFL1b paddlar,
så går det till när SPFL1b paddlar, SPFL1b paddlar,

(Så går det till när vi tvättar våra kläder, tvättar våra kläder....låten ni vet)



kopat från min faceboookkkk:
''Dagens bästa kommentar gavs av Freddan (efter hans simtur i det härligt varma vattnet, medans vattnet forsade ur jeansen) ''Nu vill jag ha bullar''.

Stolt över att det inte var jag som ramla i (WOHO)

Bion ägde, och ja, klart vi ska göra oss hörda genom att skrika högst (eller så var det kanske bara vi som skrek) i salongen!

ursäkta mitt risiga hår, bör klippas snarast!.. om jag kommer mig för att boka klipptid vill säga!!men jag hade iaf borstat det idag :}}}}}

Daniel: jag gillar eran fina badrumstapet (?) :)

IMORGON ANLÄNDER REBBAN TILL SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ovanligt att kalle pillar kuk

2009-09-30 @ 16:41:20
Postat av: Anonym

agree!

2009-10-01 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0