HEJHEJ KÄRA VÄNNER

Jag har varit lite afk (away from keyboard för er okunniga. Ja, jag lärde mig en hel del dom där 7 månaderna)
den senaste tiden.

Idag har vi skolfoto... OJOJ
Vi har iaf hål i dryga 2 timmar så vi hinner göra oss acceptabla. Just nu har vi engelska. Vi lär oss väldigt mycket (Y)HEHEHEHEHE.

Igår fyllde syster hela 19 år!!!!!
Och idag fyller Majsan 16!!!!!


JAG KÖRDE INLINES IGÅR TILL ERS (I STORMEN), HOPPADE STUDSMATTA MED AGGE OCH JOHAN OCH SEN ÅKTE HEM IGEN !!! WOHO (ja jag är stolt)




HEHEHEHEHEHHHE KÖNG!!

/FELLISSSH

Kommentarer
Postat av: ee

DOM VAR INTE DÅLIGA! =d

2009-09-10 @ 22:34:42
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: mallan

haha jag och du verkar lära oss ungefär liknande saker av våra grabbar ;)

/en som visste vad afk betydde

2009-09-15 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0