damn girl

-hur svårt ska det vara att bli frisk egentligen?? Det här är då den 13:e dagen på min liggahemmahaontochtråkigt-period, man skulle MAX vara sjuk i 14 dagar sa läkarna! Men jag känner redan nu att jag inte kommer kunna komma på skolan imorgon.. (fatta hur långt efter jag ligger i alla ämnen nu!!) 'Läkarbesök igen nu på måndag eller tisdag och då ska jag tvinga fram någon Dundermedecin av dom! Förbannat också jag åker ju till GREKLaND om bara 10dagar! om man är lite förkyld får man inte åka iväg nånstans pga smittorisken av svininfluensa. Det är dock inte det jag har men ändå:)! 'I lördagskväll vann pappa och tre kompisar till han ÖVER en halv miljon kronor på Travet, självklart delar dom fyra på pengarna! Pappa blev helt tokig och vi for ut och åt på Kinarestaurang och firade hans största vinst hittills=)! 100 000 av dom skulle gå till huset som vi ska köpa och resten skulle vi göra något kul för. Pappa erbjöd sej tex att köpa en iPod åt mej som jag har funderat länge på att köpa:] FELLE vafaan har du gjort med bloggen:O de går inte att lägga upp nå bilder eller nånting.. och den ser förjävlig ut;)! Aja.. det är väl mitt fel för att jag inte hållit mej så aktiv och hållit reda på dej;) Förresten missa inte Ensam mamma söker ikv kl 20.00!!=] Nu ska jag avrunda detta inlägg ska ladda hem lite låtar till "min" iPod nu och sen äta tacopaj, är sjukt hungrig. Har bara ätit två mackor eftersom jag i stortsett inte kunnat svälja idag så.. Men ni får ha det bra alla människor hoppas ni inte blir sjuka och hoppas vi ses på.. TISDAG! Ja vi ses på Tisdag! Innan dess kanske de är någon ordning på bloggen.......(a) HADE / REBECKABLOGGARIGEN

Kommentarer
Postat av: BFF

HAHA va tusan Rebecka, tryck bara på ''ändra redigerare'' .. INTE teknisk ;]

hahahhahaahhahahahahahahah du är sne!! men tummen upp för bloggandet (Y)

2009-09-13 @ 20:29:02
Postat av: Linnno

Jag tycker att det blev bättre rebb:]

2009-09-14 @ 15:34:12
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0