with you i feel safe

HOHO JAJA
vi löpte på rätt bra papi och jag.
Sprang runt marken (4.7 km) utan att stanna en enda gång och jag hade då klått mitt rekord om det hade varit skoljoggen om man säger så!! jää
Det bästa av allt var slutspurten då jag vann över gammmmgubben
(linns stil på stavning)


Nu känner jag mig som en 70 åring i kroppen, är sjukt nervös inför lördag,
och sur över att byggubbarna kommer imorgon så min sovmorgon kan jag vinka adjö till!
Lite stressad är jag också, borde kanske plugga?

Förresten brudar, jag tog fel på helg.. Nästa helg menade jag! i helgen kommer nämligen dom här favoriterna till oss:


nu äre snart grey's, ska passa på och plugga lite först också:)
/FELICIA, vem annars?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA

2009-10-15 @ 23:14:52
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA

2009-10-15 @ 23:14:55
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0