this is the start of something good, don´t you agree?



jä , en bild på min bror i Rhodos.. den ända bilden jag har just nu så den får duga tills fler kommer:)

En bra start  på veckan! Jag vaknade nästan glad, en måndag(!) Det var dock för att jag kommit fram till att måndagar är våran lugnaste dag, 10.00-14.15:) Sen kunde jag inte hjälpa det men jag tyckte det var så himla kul när Julia fick skäll idag på matten och inte jag;] hahahahahahaha hoppas du läser de här jullan

Ikväll ska jag göra klart (påbörja) min fördjupning om Atkins som jag ska redovisa imorgon... super

Amen jag har lix inget annat att skriva så, eller jo jag och Felle ska och gymma eller något sådant på torsdag(a) hih.. aja pusshej /r

Kommentarer
Postat av: bestisss

plus de andra brudarna ju rebban<3<3<3

2009-10-05 @ 17:29:39
Postat av: Julia

haha just precis nu tänkte jag "nu ska jag hitta åt felicia och rebeckas blogg" sen tänkte jag "hoppas hon har skrivit något om mig"



men....kommentarer överflödiga...........:@:@:@


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0