På puben i dessa moderna tider

Jag var på puben igår när jag plötsligt insåg jag desperat behövde fisa Musiken var riktigt, riktigt hög, så jag timade mina pruttar med soundet. Efter ett par låtar, började jag känna mig bättre. Jag avslutade min pint och märkte att alla stirrade på mig. Då mindes jag plötsligt att jag lyssnade på musiken i min iPod.

Jaa.. idag när jag öppnade Inkorgen så hade jag ju självklart fått ett sånt här seriöst mail av min söta lilla far, kan inte låta bli att småskratta=) haha.

just nu sitter jag och håller på aktivera mitt CSN-kort. Skriver en matlista gör jag också! Eftersom alla utom jag och bror drar till Västerås i nästan en vecka så blir jag ensam kvar i de här stora röda huset;( nä de blir nog finfint, johan ska bo hos mej i helgen sen får tjejorna pallra sej hit också!=) om nån behöver någonstns att sova så hör av er de finns många sängar lediga=)
Än så länge har detta hamnat på min "Matlista" ;
-Billys
-Marabou
-Chips
-Lax, Potatis
-Äpplen, Bananer
-Köttbullar, Makaroner
-Kladdkaka


..Med lite hjälp av Jullan dock är den inte fulländad än! Sen på lördag ska vi gå och hyra nån bra film att mysa till under helgen=)

Nä nu ska jag ta och avrunda detta lilla inlägg och gå och ladda ner lite musik & hoppa in i duschen. Det kan hända att det kommer bilder från min&jullans kladdkakebakning imorgon. ha det så bra allihop. pusshej/REBECKA


Kommentarer
Postat av: Julia

alltså det låter som att det är jag som ska hyra film med dig:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0