Myshelg

-Å förresten, tillbaks from Rhodos:) hade kanonväder och supertrevligt. har inga bilder att erbjuda ännu, Linena ska skicka dom snart-

-I fredagskväll såg jag på tv med johan sen sov han över, på lördagmorgon tvingade jag upp honom ur sängen och senare på dagen lagade jag lunch åt honom sen kröp vi ner i sängen igen:)

-Nu på lördagkväll cyklade felle till  mej och vi bakade en kladdkaka! sen kom linn, moa och malin cyklandes hem till mej för att få smaka våran goda kladdkaka och göra oss sällskap framför tvn;) dom gav sej av för drygt en timme sen och nu är jag ensam hemma, förutom min sovande lillebror.

-Imorgon på söndag ska jag plugga ... matte,människansocialt&kulturellt å spanska. ser inte framemot det.
Sen kanske jag ska vara med emma:) får se hur det blir.

Men sovgott människor nu ska jag sova. puss /r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0