LOV(ely) LOV

Idag på LPL fick vi tillbaka provet, och jag är inte så trög trots allt! YÄÄ
sen fick vi en tankeställare så jag och Linn skickade runt sms till våra nära&kära, (eller okej, jag skickade små personliga meddelanden till nästan hela kontaktlistan).

Sen fick jag veta att Dennis var på stan just när jag skulle gå på bussen så det var bara att styra kosan åt helt motsatt håll, träffade Josse sen tvärträffade jag Dennis innan vi tog bussen hem.
Men far nog och hälsar på gubben på DH imårga!!
SIGNE OCH ANNA SPELAR JU OCKSÅ SOM BEKANT (dock inte dator..) KL:21.00
men får se, ska ju natta hos Linn :):)::)):):):))::).

Här får ni något att skratta åt som min kära kusse hade länkat!
på fjortisspråk (eller datanördspråk) så säger jag bara:
WTF??????????????

/FELLIE

Kommentarer
Postat av: j

det är min pajk :] har jag missat något förresten, man läser ofta om D nu för tiden? ;)



jag håller dig uppdaterad så länge du håller mig uppdaterad! tack för smset idag btw :D

2009-10-23 @ 22:09:28
URL: http://jennniferpiltto.blogg.se/
Postat av: Boman

Haha

2009-10-23 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0