Ja jag är lycklig ja jag är lycklig ja jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag

ASSÅ jag är sjuke lycklig!
nä vet inte, asså att få bo på en jäkla herrgård med 2 st dubbelgarage varav ett även innehåller en lägenhet, få gosa ner sig i världens skönaste massagefåtölj (tills föräldrarna kom hem så jag snabbt hoppade upp), få fjärde våningen bara för mig och Mallan och att dessutom lärt känna Rebecca och Lina som är jättegóa.
Nä alltså, det kändes som något som bara händer på film!


Fotbollen var också nice, gick hyfsat och alla var snälla,
fler man lärde känna där också!!

SJuke NICCCEEE.
har några bilder som kommer in sen, bl.a på min och Mallans sovplats och på mallan,Rebecca och Lina!

Plus oväntade komplimanger är också en sak som är sjukt roligt att få!!!
den här gången kom den helt oväntad från Dennis Raninen, saknar pojken!!

Nu ska jag trampa iväg på mamis bike (växlar hallååå..)
till denna underbara vän (borttagen bild på Rebecka:])

Ps. kul ni hade kul på spfl festen vänner=D=D=D=D DS.

/GLÀAAAA FELICIA

Kommentarer
Postat av: malllis

JIEHO!!!

2009-10-03 @ 19:28:57
Postat av: Anonym

ÅHHHH! Lycko er! <3

2009-10-03 @ 20:26:59
Postat av: almighty emelie

svar: oja TVÅ tummar upp för greys!

haha det ägde ju att vara äldst :D

2009-10-04 @ 00:16:18
URL: http://emelieejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0