I JUST WANNA BE HAPPY

Sitter hemma och ska göra bort läxa
(svenska bokredovisning måndag, kommunikationsuppgift tisdag och ''oförberett'' prov ngn dag i veckan)

USCH jag har blivit sugig i skolan. Känns inte toppen...

MEN jag kan då iaf inte ha kvar min etikett som den ''fina'' flickan många trott att jag varit.
har nämligen fått mitt allra första IG.
kan dock trösta mig med att det var ett IG+ (i matte..)
HOHO JAJA

Aja, Marianne verkar gilla mig ändå- alltid ngt gott.
bra att någon tror på mig- hallelujah för lärare.
Hon sa dom fina orden ''Felicia, det här är ditt första, och säkert sista IG''.

OKEJ, jag SKA plugga, men först är det ju fotbolll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0