Vår morfar snickrar på sin hönebur, för han har sett Mickel smyga här på lur. Han värnar om hönsen på alla sätt, för han älskar att äta en äggomelett!

Idag har jag varit riktgit duktig på läxfronten! (typ)
Eloge till mig själv.
Och till Jacke som agerade mattelärare och rättade mig när jag klantade mig och gjorde ganska uppenara fel som alla kan se förutom jag själv typ? ugefär som att skriva uppenara istället för uppenbara.
Hur som helst så var det trevligt att träffa pajken:)

Just det, som EmmaE skrev på deras bloggish så försökte vi planera inför halloween igår, det gick ju..bra?
Nämen det är lite svårt när det blir så många och vi bor i kåge????!

Då är ju också frågan hur man ska se ut, det här är några alternativ som jag funderar på:

I slutändan kanske vi ba borde köra på ett tema som dom här glada människorna??

Något att fundera på gott folk!
Hoppas att in inte missade denna otroliga TVkväll: OTH, top model och Ensam mami?!

/FLISAN

Kommentarer
Postat av: agge

hej=D

2009-10-18 @ 22:35:30
Postat av: emmam

hej =D

2009-10-19 @ 09:06:34
Postat av: emmam

hej =D

2009-10-19 @ 09:06:50
Postat av: Anonym

hej =D

2009-10-19 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0