Draft: Okt. 15, 2009

och exakt länge höll jag vad jag sa...
vadå, vi fick ju liksom TVÅ hela kommentarer under den tiden????
och Rebecka tog sig i kragen och bloggade-utan att jag hade sagt ngt om det :O:O


Jag spyr snart av nervositet inför lördag. FYFYFYFY

sovmorgon till 12.20. dock kommer byggarna 7...

VI har hål rätt ner till marken i vårat badrum och en del av köket (Y)
På dagens LPL lektion lärde vi oss- DANSKA...
Därefter hade vi prov.
Jag har en känsla jag inte känt på länge!!!
Jag är ute på okänt vatten, och jag gillar det!!
Vem har sagt att vi inte är flitiga pluggare??


Födelsedagsbarnet Ebba! GRATTIS

Och så en halv Matilda(jag vet att jag är bra på att ta kort)

Har blivit tipsad om ''Mammas pojkar'' så det ska nu spanas in.
Kysss/FELLIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0