BASKETPROFFS? ORIENTERINGSNÖRD? kanske något att satsa på i livets karriästege

JAHA, idag har vi haft en riktig långdag (slutade ca 20 över 3, eg. 15.50)

Efter lunch blev vi slutkörda av en ruggigt seriös basketspelare/tränare??
HUR SOM HELST körde han hur hårt som helst.
Direkt efter det hade vi orientering runt Anderstorp på friluftstimmen..
HOHO jaja, jag och Lisa sprang då iväg från Emil J och Freddan i slutet, well done bruttan!

Så ikväll kände jag att jag inte orkade med att jogga runt marken med papi så det får bli imorgon istället:)
ÖH varför jag gjorde en gladgubbe är frågan.
Jogga är det värsta som finns!!


LOVE THOSE SUMMERFEELINGS♥


Läget ang. läxor: 3:e och näst sista läxan/provet är imorgon.
Läget inför nästa vecka: Redan 3 saker.....

DÖDÖDÖDÖDÖDÖ

/DUSCH-UGLY BETTY-LÄXA(?)-DESPERATA HEMMAFRUAR-SÄNGEN-/FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0