ÄVEN JAG SKA BLI GAMMAL OCH GRÅ

Som jag just skrev på fejjan:
Bara 64 dagar kvar tills jag uppnår samma ålder som alla andra 93or.
Bara 83 dagar kvar tills Malin ligger före mig igen...

Verkligen uppiggande fakta måste jag säga..
Och Anna blir lika gammal som mig om 83 dagar, ojoj (ja, Malin och Anna fyller år same time!! lite ballt)

HUR SOM HELST tänktejag att i år ska banne mig min födelsedag firas!!!!!!!!!!!!
Det bereder vi oss på vänner, ovänner, nära och kära!


HÄR GÄLLERE ATT BJÚ.

nU: har jag gjor klart läxa med Linn i telen, daags  att se hollywoodfruar!

DÖ BLGGG.SE jäkla sekiga sida

/FLDCIdIIDID

Kommentarer
Postat av: LINnnnnnn

hell yeah felliz!!!!!

2009-10-13 @ 17:14:14
URL: http://emmaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0