a thing called love

Träningen gick riktigt bra, och var grymt roligt!
jag sa det, att man känner sig väldigt rik när man är på gym;D

Vi svettades på i ungefär en och en halvtimma, sen for Linn och åt sushi, jag Emmax2, Moi och Lisa traskade upp till isladan där dom bestämde sig för att spana på hockeymatchen och jag bestämde mig för att vara ekonomisk och spara peningar!
TACK för en härlig förmiddag vänner♥

Nu ska jag laga mat till mig själv, sen bege mig till Linn där det tydligen hålls i en ''skönhetssalong'' mysigt=D
Sen blir det att hänga i cheeesebay, DR kanske skulle ta sig en sväng förvi ostvik så får se hur det blir:)


NU ska jag göra något åt mitt utseende!
och min klädsel!
och min hunger!

HA EN KUNLIG KVÄLL
/felicia.



Kommentarer
Postat av: sabrinolsson

tackar, grymt fin du var på bilden :D

2009-10-25 @ 15:01:37
URL: http://sabrinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0