-eyyy -hurtiga-BRUdar

Just nu sitter jag hos Majsan, vi ska snart göra middag.
självklart lika glassig mat som vanligt när vi står vi spisen=D ;D

efter skolan gick vi på stan ett tag, träffade våran idrottslärare Anna som slutar hos oss idag :( och så köpte jag ett par träningsbyxor, sådana som ser ut som leggings typ. Nådigt stolit blev jag ;D;DDD
dock blir jag pank redan innan barnbidragit anländit till mitt konto...


Idag var jag sur, mens incoming?!!
sen blev jag glá när vi spelade in en film på kommunikationen (Y)


Nu ska vi laga maten och sedan bär det av till Friskvårds för att köra lite Afropowerdance, toppen med´mina danskunskaper..
jag och Rebban funderar på att testa på streetdance på måndag. får se hur jag klara mig dä, har ju faktiskt en gammal karriär i det HEHEHE

SLAAAASH FELICKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0